Рекомендації щодо роботи куратора

     1. Мотиваційно-актуалізаційна робота: створення умов для конкретизації (формулювання і критичного обміркування) особистих мотивів учіння, активізація пізнавальної діяльності в галузі майбутньої професії, актуалізація особистого досвіду і знань щодо майбутньої професійної самореалізації – забезпечення позитивної актуальності освітньої (і самоосвітньої) діяльності: демонстрація особистого успіху (наприклад, студенти ХКТЕІ – Герега О.В., Мельник С.І. – теоретичні повідомлення, перегляд відеоматеріалів);
     2. Комунікативно-організаційна (організація і підтримка спільної пізнавальної діяльності, забезпечення конструктивного стилю спілкування, створення умов для проявів спонтанної пізнавальної активності кожного учасника студентської групи: розуміння мотивів покупки клієнта, мотивів його вибору, сприяння тому, аби знайти правильний підхід до покупця, розуміти його індивідуальні потреби, бажання та слугувати їх задоволенню);
     3. Активувати становлення навичок самостійної пізнавальної діяльності, критичного мислення і відповідальної поведінки. Підтримка досвіду самостійної активності, похвала, заохочення;
     4. Інформаційно-операційна робота (систематизація вихідної інформації, добір і надання нової необхідної інформації щодо умов і прийомів ефективної самоосвітньої діяльності, навчання способам використання наявних ресурсів (досвіду і думок колег) для опанування нової інформації;
     5. Забезпечення переживання успіху від результатів освітньої діяльності; психологічна підтримка спроб творчості самоактуалізації в нових ситуаціях життєдіяльності, стимуляція до формулювання нових індивідуальних цілей пізнавальної діяльності;
     6. Організація освітнього (і будь-якого комунікативного) процесу як діалогу, коли необхідним і бажаним стає обмін думками, поглядами, почуттями між куратором та студентом. Діалог провокує думку, вимагає роботи свідомості, ставить учасників перед неминучістю якоїсь відповіді, а значить, неминучістю якогось вибору. Вступаючи до діалогу, студент вимушений виразити своє «Я», повідомити іншим про себе як про носія певних відносин;
     7. Залучення студентів до спільної діяльності: приєднувати до проведення виховних годин, давати можливість студентам пропонувати цікаві їм теми, самостійна підготовка та проведення виховної години вихованцями;
     8. Організація зустрічей зі старшокурсниками з метою подолання страху невдач, помилок;
     9. Формування традицій групи;
     10. Проведення виховних годин у формі: ток-шоу, «круглий стіл», вечір запитань і відповідей, зустріч з цікавим/відомими людьми, розважальне шоу..;
     11. Організація виставки фотоматеріалів типу «Активний відпочинок нашої студентської групи», «Наша група – найдружніша..;
     12. Створення групи вболівальників;
     13. Підготовка до участі у визначення кращої групи ХКТЕІ – «Студентський Оскар».

Пам'ятка куратору ХКФК ХКТЕІ щодо ППД при панічній атаці PDF


 

1_01.

 14 вересня відбулось перше у цьому році методико-психологічне об’єднання кураторів  академічних груп ХКФК ХКТЕІ на тему «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СТУДЕНТАМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ».

У цей складний час важливо кожному володіти прийомами надання першої психологічної допомоги, особливо в умовах, коли студенти під час тривоги перебувають в укритті. Адже сповіщення про небезпеку може спричинити підвищення рівня тривожності та приступи  панічної атаки.

Під час зустрічі психолог Тетяна Матвійчук розповіла про основні принципи надання першої психологічної допомоги, про ознаки панічних атак та познайомила з основними прийомами та техніками допомоги собі та студентам при підвищеній тривожності.

Такі зустрічі, за словами кураторів, є важливими усім учасникам навчально-виховного процесу. Вони сприяють поглибленню знань щодо психологічних особливостей студентів, оволодінню техніками самодопомоги та відновленню власних ресурсів для більш ефективної роботи на шляху до ПЕРЕМОГИ!!!

 

2_01.
 

 

 

 

     

Розробка сайту:  uaBiznes.info