

9 травня 2025 р., у День Європи, у Хмельницькому кооперативному торговельно-економічному інституті відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін».
З вітальним словом до учасників конференції звернувся
в. о. президента ХКТЕІ Андрій МАТВЄЄВ, який підкреслив роль маркетингових досліджень та впровадження інноваційних технологій у практику цифрового маркетингу й менеджменту сучасних підприємств за умов сталого розвитку.
Також з привітаннями виступили:
Віктор Філіпчук – голова правління Хмельницької облспоживспілки, заслужений працівник сфери послуг України, засновник ХКТЕІ;
Лідія ВОЙНАШ – к. е. н., членкиня Президії Укркоопспілки, директорка Департаменту кадрової політики, освіти і науки Укркоопспілки, директорка Навчально-методичного центру Укоопспілки «Укоопосвіта»;
Олександр ПУНДА – д. ю. н., професор, директор Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної військової адміністрації;
Алла СТАРОСТІНА – д. е. н., професор, голова правління ГО «Об’єднання маркетологів України»;
Ігор БРІТЧЕНКО – д. е. н., професор, Університет Національної комісії з питань освіти, Краків (Республіка Польща);
Іренеуш ЖУХОВСЬКИЙ – доктор інженер, професор, ректор Міжнародної академії прикладних наук в Ломжі (Республіка Польща);
Люба Турчин – д. е. н., доцент, Університет Західної Богемії (Чеська республіка);
Олександр МАНЖУРА – д. е. н., проректор з науково-педагогічної роботи Полтавського університету економіки і торгівлі;
Євгеній РОМАТ – д. н. з держ. упр., професор, академік Академії економічних наук України, голова Спілки рекламістів України;
Богдан СЕМАК – д. е. н., професор, проректор з наукової роботи Львівського торговельно-економічного університету;
Людмила ДИБЧУК – к. і. н., доцент, проректор з наукової роботи Вінницького кооперативного інституту.
Мета заходу – обмін інформацією, досвідом і результатами наукових досліджень, всебічне обговорення та пошук рішень сучасних проблем маркетингу та менеджменту, а також налагодження контактів між учасниками конференції з різних країн та сфер діяльності.
До участі у конференції подано більше 100 досліджень науковців закладів вищої освіти та наукових установ, здобувачів освіти різних рівнів, а також фахівців підприємств, установ та організацій, які займаються проблемами маркетингу і менеджменту в Україні та зарубіжжя.
Дякуємо ЗСУ за можливість здійснювати нашу професійну діяльність!
РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
Адміністрація