ОБГОВОРЕННЯ ОП ЗА СПЕЦІАЛ... 073, 075

ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ЗА

СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ 073 МЕНЕДЖМЕНТ ТА 075 МАРКЕТИНГ

У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ КООПЕРАТИВНОМУ ТОРГОВЕЛНО-ЕКОНОМІЧНОМУ ІНСТИТУТІ

 30.05.2023 р. на кафедрі маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту, за участі циклових комісій фахового коледжу ХКТЕІ та стейкхолдерів, відбувся надпотужний захід щодо обговорення освітніх програм.

Кафедра здійснює підготовку здобувачів вищої освіти за 3-ма освітніми програмами за спеціальностями 073 Менеджмент (перший (бакалаврський) та другий (магістерський) рівні) та 075 Маркетинг (перший (бакалаврський) рівень).

Крім того, кафедра плідно співпрацює з цикловою комісією підприємництва, маркетингу, менеджменту та готельно-ресторанного бізнесу щодо підготовки фахових молодших бакалаврів за названими спеціальностями.

Для завершення повного циклу підготовки фахівців за спеціальністю 075 Маркетинг, на громадське обговорення винесено проєкти освітніх програм за другим (магістерським) та третім (доктор філософії) рівнями вищої освіти.

До обговорення долучилися представники стейкхолдерів:

Ірина ЛИЛИК – президент ГО Українська Асоціація Маркетингу, к. е. н., доц.;

Наталія БЄЛЯКОВА – президент Хмельницької торгово-промислової палати, доктор філософії;

Альона ТАНАСІЙЧУК – д. е. н., проф., Вінницький торговельно-економічний інститут ДТЕУ;

Роман УЖВА – засновник рекламного агентства IMREV;

Оксана ГОЛУБОВСЬКА – ТОВ «Нью Діджитал Спейс», фахівець з реклами, а також PPC-спеціаліст OM OMD Group;

Костянтин КАРВОВСЬКИЙ – директор ТОВ «ІКЛАВ»;

Олександр ГУЛА – директор фармацевтичної компанії «Добро КР»;

Марія ШПАК – заступник регіонального директора з питань персоналу ТОВ «Епіцентр К»;

Анастасія ЛУКАЩУК – випускниця магістратури за спеціальністю 073 Менеджмент;

Анастасія ВУГЛЯР – студентка групи МТ(скб)-22;

Владислава ВАЩУК – випускниця фахового коледжу за спеціальністю 073 Менеджмент;

Ілля ШВАРОВ – студент групи МГ(б)-21;

Юрій МІНЬКОВСЬКИЙ – студент групи МГ(б)-21;

Валерія ЗАЯРНА – студентка групи МГ(мб)-921;

Каріна ШАПОВАЛ – студентка групи МГ(мб)-921;

Крістіна ТКАЧЕНКО – студентка групи МГ(мб)-921;

Олександра ДОРОЩУК – студентка групи МГ(мб)-921.

Також в обговоренні освітніх програм взяли участь: Юрій ТЕЛЯЧИЙ – президент ХКТЕІ, Андрій МАТВЄЄВ – віце-президент ХКТЕІ, Світлана ДЖЕРЕЛЕЙКО – декан факультету, Катерина ЛЯШУК – директор фахового коледжу, Надія КУЧЕРУК – голова циклової комісії, Катерина ТРОФИМЕНКО та Ірина ДУДАР – завідувачки відділень фахового коледжу.

Матеріали до обговорення готували викладачі кафедри маркетингу та менеджменту: Галина ЗАЯЧКОВСЬКА, Світлана ЛЕСЬКОВА, Богдана ЦУРСЬКА, Світлана КОВАЛЬЧУК.

Всі пропозиції мають прикладний характер і стосуються покращення та/або оновлення оприлюднених освітніх програм, зокрема:

-          використовувати у навчанні штучний інтелект та Інтернет-технології;

-          ввести до навчальних планів підготовки здобувачів за спеціальністю 075 Маркетинг дисципліни, пов’язані з дизайном та колористикою;

-          розширити дисципліну PR за рахунок блоку «Копірайтинг»;

-          звернути увагу на мовні компетентності (українська та іноземна мови);

-          ввести до основного пулу бакалаврату за спеціальністю 075 Маркетинг дисципліну «Web дизайн»;

-          розширити дисципліну «Маркетингові дослідження», включивши до неї спеціальну програму SPSS;

-          для спеціальності 073 Менеджмент ввести дисципліну «Самоменеджмент» (бакалаврський рівень).

Стейкхолдери відзначили сучасне спрямування запропонованих для обговорення ОП (другий (магістерський) рівень) та ОНП (третій (доктор філософії) рівень) за спеціальністю 075 Маркетинг.

Особливу увагу стейкхолдери звернули на дисципліни: «HR-маркетинг»; «Управління цифровим контентом та веб-аналітика», запропоновані для другого (магістерського) рівня спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг.

Підкреслено актуальний характер дисциплін: «Управління науковими проєктами та написання грантових програм», «Правове, економічне та інформаційне забезпечення наукових досліджень»; «Міждисциплінарний науковий дискурс у сфері маркетингу», запропоновані для третього освітньо-наукового рівня за спеціальністю 075 Маркетинг.

Стейкхолдери дійшли одностайної думки, що започаткування підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) та третього (доктор філософії) рівнів за спеціальністю 075 Маркетинг відповідає основній меті освітньої діяльності Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту – «Підготовка висококваліфікованих фахівців для України шляхом надання освітніх послуг високої якості, дотримання стандартів доброчесності у викладанні, науковій і професійній діяльності; розвиток фундаментальної та прикладної науки, створення для здобувачів вищої освіти умов для саморозвитку, самореалізації і духовного пошуку, що є запорукою формування високоосвічених, вільних, демократичних і національно свідомих особистостей».

Більш конкретизовану інформацію щодо зауважень та пропозицій у розрізі спеціальностей та освітніх програм можна переглянути у порівняльних таблицях на сайті ХКТЕІ у розділі «Кафедра маркетингу та менеджменту».

Дякуємо всім учасникам обговорення!

Висловлені зауваження і побажання є надзвичайно цінними і доречними щодо підвищення рівня якості освіти за спеціальностями 073 Менеджмент та 075 Маркетинг.

Кафедра маркетингу та менеджменту

 

3333_02_01
screenshot_1_86_01
screenshot_2_56_01 
screenshot_3_65_01
screenshot_4_58_01 
 

 

Розробка сайту:  uaBiznes.info