ІІ Міжнародна науково-практична...

ІІ Міжнародна науково-практична конференція

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН

  28-29 лютого 2024 р. у стінах Хмельницького кооперативного інституту відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін».

У конференції взяли участь представники академічної спільноти з 35 українських ЗВО і 5 зарубіжних, практикуючі маркетологи і власники бізнесу, співробітники дослідницьких компаній та громадських організацій. З доповідями на пленарному засіданні виступили 18 спікерів.

Конференція носила характер наукової дискусії, охопила питання:

-         дослідження соціально-економічного стану ВПО;

- зміни парадигми брендингу українських товаровиробників;

- регіональний аспект застосування маркетингових інновацій у просуванні брендів;

- вивчення поведінки споживачів на засадах нейромаркетингу;

- трансформації маркетингових комунікацій;

- функціонування системи маркетингових досліджень та багато інших.

 

Дискусія тривала також і на секційних засіданнях, в яких взяли участь понад 100 науковців, маркетологів-практиків, представників і власників бізнесу, члени громадських організацій та співробітники дослідницьких компаній.

 

Чекаємо продовження наукових дискурсів  на третій конференції.

 

Разом до перемоги!

Адміністрація
 

Розробка сайту:  uaBiznes.info