Ярмарок товарознавчих компетенцій

27 листопада 2013 року у ХКТЕІ було проведено традиційну відкриту виховну годину кафедри товарознавства. Основна її мета - виховання любові до обраної професії, формування естетичного смаку, розвиток цікавості, бажання знати більше про...

     27 листопада 2013 року у Хмельницькому кооперативного торговельно - економічному інституті було проведено традиційну відкриту виховну годину кафедри товарознавства. Основна її мета - виховання любові до обраної професії, формування естетичного смаку, розвиток цікавості, бажання знати більше про культуру, побут і звичаї українського народу, виховання патріотизму, інтересу до народної творчості.
     Організатори заходу - кафедра та циклова комісія товарознавства, потурбувалися про те, щоб присутні повністю відчули ярмаркову атмосферу і навіть стали безпосередніми учасниками дійства. Належним чином була прикрашена зала: осінні листочки, букети квітів, оформлені тематичні столи з хлібобулочними виробами, овочами і фруктами, виробами народних майстрів Хмельниччини, іншими товарами.
     Ведучі перенесли глядачів в осередок дійства ліричними доробками українських поетів про красиву та плідну Золоту Осінь. Саме восени люди збираються на великі ярмарки. Все добро із садів, городів, полів і лісів зібрано і завезено в двори, сховано в комори. На ярмарку люди продають лишки виробленої продукції, обмінюють на інший товар, хваляться вирощеним. Крім того на ярмарку можна відпочити і повеселитися. Це - справжнє свято, яке має давню історію.
     У наш час велике значення також мають виставки - ярмарки, які організовує Торгово - промислова палата України, міжобласні виставки -ярмарки «Продовольчий світ», «Торгове обладнання», «Авто - сервіс», «Книжковий світ», «Комп'ютерний зв'язок» та інші. Значної популярності набули сезонні виставки - ярмарки промислових і продуктових товарів в обласних і районних містах, різдвяні ярмарки, ярмарки до дня Святого Миколая.
     «Осінній вернісаж» вітав гостей не лише дарами осені та промисловими товарами, а й веселими та гучними піснями і танцями у виконанні студентів кооперативного. Талантів у них вистачає. Навчальний заклад пишається своїми вихованцями, які кожен захід, концерт, вечір перетворюють на яскраве, емоційно насичене дійство.
     Далі дійство набуло не аби якого розмаху. Цікаві ситуативні моменти із життя, перетворені на тематичні постановки, показали ярмарок в усій красі та колориті. У зв'язку зі нещодавнім святом - 56 річницею створення нашого вищого навчального закладу, було представлено унікальний вернісаж - виставку картин першого директора і талановитого художника - аматора Матюшина Миколи Миколайовича. Його культурна спадщина вивчається студентами з теми «Художні товари».
     Хліб - усьому голова. Привітний господар завжди зустрічає запрошених хлібом і сіллю, а на масових заходах існує традиція зустрічати гостей пишним короваєм. Ми також шануємо звичаї і традиції нашого народу. Торгова марка «Мамин хліб» частувала усіх запашним хлібом різних сортів.
     Також торгова марка «Молокія» - учасник дійства, представила свій асортимент корисної та поживної молочної продукції. Ні для кого не секрет, що кальцій зміцнює кістки, надає енергію, покращує продуктивність як розумової, так і фізичної роботи.
     На столах красувалися свіжі овочі та фрукти. При цьому студентами було візуально продемонстровано змістовний теоретичний довідник про виведені вченими і науковцями незвичайні види плодів. Так, наприклад - біла полуниця зі смаком ананаса.
     Музично - хореографічні композиції урізноманітнювали свято. Чуттєвим танком на пісню «Ой говорила чиста вода» студентки передали тендітність душі українського жіноцтва. Витончені рухи показали, що україночки не лише працьовиті, вправні на ділі, а й ніжні, жіночні, справжні леді. Жвавий гопак від гурту «Модерн» запалив зал. Дівчата та хлопці підбадьорили глядачів не тільки рухами танцю, а й своїм настроєм. Викликали почуття гордості за Батьківщину, її багату культуру.
     Загорілися очі глядачів, точніше глядачок, коли на сцені з'явилися юні моделі, які демонстрували верхній одяг, прикраси, намиста ручної роботи. Наші студентки ще ті модниці, тому уважно слідкували за тим, що відбувається на сцені і взяли до уваги кожну деталь.
     Із завершальним словом виступила наш ректор - Коваль Людмила Миколаївна (до слова, теж випускниця товарознавчого факультету). Вона відзначила важливу роботу, проведену під час підготовки до ярмарку кафедрою товарознавства і зазначила, що саме слово - «товарознавство», говорить за свою ж значущість. Тобто, в сучасному світі, де ринок головує, навіть встановлює правила, щоб досягти успіху кожен повинен бути обізнаний, хоча б в загальному, із «ярмаркуванням». Тому надзвичайно доречним є проведення подібних заходів. Адже, високорозвинена особистість - всебічно розвинена особистість!
     Р.8. І що ж за ярмарок без смаколиків? Цього разу на «Осінньому вернісажі» демонстрували і дегустували новий солодкий бренд НВК кафе «Меркурій» - випічку із логотипом «СООР»!

Розробка сайту:  uaBiznes.info